Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 11 maj 2011

Svar

Tänkte fråga om Älva är en råtta eller en gremling?
Av Anonym på Frågestund! kl. 17:43

en blandning av båda ;)

Hu länge ha du å nika vari tsm å hu träffa du han ? Hu kom ni på att köpa en hund? varför har int du ditt tandsmycke nå mer ? Har du nå pearsringar ? Va e din favorit outfit? Vilken e din favorit klädbutik ?
Av Diana på Frågestund! kl. 12:04

Niklas som han egentligen heter, har jag varit tillsammans med i 5 år i augusti :) Vi träffades egentligen första gången ett år innan vi började "dejta". Det var en skolavslutning och jag var riktigt full och minns inte ens jag pratat med Niklas. Jag minns jag pratat med en kille.. :P nåja, ett år senare blev vi vänner genom gemensamma vänner och blev tillsammans på villa-avslutningen:)

kom på att köpa hund.. Kan väl inte säga det var ett gemensamt beslut :D haha! Jag har alltid gnällt om hund, har alltid pratat om att jag vill ha hund och har alltid haft hund :D Nika har alltid sagt nej, att vi skall vänta tills vi bygger hus o.s.v. brukade googla på hundar och kolla kennlar och kolla vilken ras jag vill ha o.s.v. Ville ha en pomeranian.. kollade blocket och hittade en bild på Älva och blev KÄR! Tog kontakt och började bearbeta mamma,pappa och Nika! Mamma och pappa gick bättre än trott.. Nika var det värre med :D till sist gick det och Nika är lika kär i Älva som jag är i henne:)

Mitt tandsmycke har jag tagit bort för jag tröttnade på det och hade haft det i ca. 6 år :)

Har en napa-piercing sedan 7 år tillbaka :)

Min favoritoutfit är nog jeans, en snygg kavaj och en lös snygg topp! Höga skor och en SUPER SNYGG VÄSKA!

Min favoritklädbutik just nu är Monki och H&M

hur träffades du och din kille? :)
Av Anna på Frågestund! på 2011-05-10

Vi träffades genom gemensamma vänner och blev vänner på en sida berusad.org :) där vi hängde mycket för många år sedan :D pratade på msn till kl 02-03 på nätterna och började försöka träffas på gemensamma fester och hänga tillsammans:) sedan blev det vi:)

Vem är älva mera "kär" i. Du eller nika ? Efter mig då förståss *Blink blinkg* ;)
Av Robbe på Frågestund! på 2011-05-10

Efter dej då är det väl nog jag:) är ju hennes ägare och det är jag som främst tar hand om henne och gullar med henne:) I början var det nog mest jag som gällde för Älva men nu är nog Älva lika glad när hon sir Nika som när hon ser mig:) Nika är nog hennes husse nu och inte bara Nika :P

Jag tror du skrev nånstans att du sku gå en starta eget kurs. Var Hur När? :) Låter intressant.
Av Sara på Frågestund! på 2011-05-10

JO! Ely-centralen ordnar flera olika tillfällen! är en heldags kurs/temadag kl 9-15. Har anmält mig och Nika till 1.10 i Vasa! Kommer bli super intressant! Googla det så hittar du, tror det är 5 olika tillfällen och ett eller två har väl redan varit :)

Här får du två frågor av mej! Hoppas det rullar in flera också. 1. Vad ska du hitta på i sommar? Några speciella planer? 2.Berätta om dina drömmar!
Av Sarah på Frågestund! på 2011-05-10

1. I sommar skall jag lägga mycket tid på att vara på villan! skall fixa lite där.. Jobba på Karisma och umgås med fina vänner. Skall tillbringa mycket tid på strampen på en spontan öl, sola och spela beachwollyboll :D

2. Jag vill bli en smart businesswoman. Skulle hemskt gärna ha en egen väskbutik eller liknande :D haha! Ha ett fint hus och 1-2 barn och gärna vara en som satsar på karriären! Är inte husmorstypen :)

Varifrån är den stora spegeln du har i ert sovrum som skymtar till nu som då på outfitbilder? Den med guldkant. Och kommer du ihåg vad den kostade..? Den är supersnygg! :D Jag gillar förresten din klädstil! Vilka är dina favorit klädaffärer :)
Av Anonym på Frågestund! på 2011-05-10

Spegeln är från en liten butik med namnet Rebecca som fanns här i Vasa. Låg där maya home nu ligger och fanns i vitt och silver tror jag.. Tror den kostade 100-150 euro, fick den som en födispresent för 1-2 år sedan:)

Favoritklädaffärer är: Monki, H&M, ZARA, Bikbok, Topshop, Carlings och nätbutikerna nelly och asos! :D

Har du rygg/nackfel när du alltid är så sned på dina foton?
Av Anonym på Frågestund! på 2011-05-10

haha :D jo, kan inte vara rak ;)


TACK! för alla frågor! Super roligt! :D vad tyckte ni? mera sånt här?
S

2 kommentarer: