Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 19 december 2011

funderingar

Efter jobbet for jag ut till Grönvik med Älva och hälsade på pappa och Plexus :D killarna häggdahl ;) Idag hade de två kört lastare, mysigt när pappa har med Plexus i lastaren :P men pappa sa Plexus blev sur när inte han fick köra utan bara sitta brevi pappa när pappa körde..

Nu är jag iaf hemma och ligger i sängen och funderar på morgondagen.. Är tisdag.. alltså ollis? :D Kul brukar vi ju nog ha på ollis så borde jag? är ledig på onsdag så är ju nästan som om någon högre makt vill jag skall ut imorgon? :D





S

3 kommentarer:

  1. JA, ollis! Jag har aldrig vari på en ollistisdag (utpressning ftw, hahah)

    SvaraRadera
  2. haha :D måst si hu trött ja e efter jobbet idag :D

    SvaraRadera
  3. SKOJAR DU LINA? Aldrig vari på en ollistisdag? Kanske de e på tiden nu då! :D

    SvaraRadera