Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 14 december 2011

igår


Är så arg på mig själv, var helt säker att jag hade kameran i väskan men neeeej.. Jag glömde kameran sista kvällen ute med mitt fina pedactusgäng..:( Vi hade ett lyckat årsmöte och en ny fin styrelse (som jag tror kommer klara uppdraget fiint!) tillsattes och vi for iväg på middag till fransmanni! Så sjukt gott!! Fick prova blåmusslor i vin och gud så gott! Får nog dra Nikas röv med mig till fransammani nu under juldagarna för detta måste jag ha igen :D

Sedan iväg till ollis där det var MASSOR med bekanta :D Super roligt! fd styrelsen, jenny, nika och massa kompisar :D kom inte hem förrän vid 4 och då stupade jag isäng.. hade då också efter krogen gått till Janine för att hämta älskade Älva. Så skönt att få hem henne direkt så jag får vakna upp av hennes glada svans:D nåja idag är det hemtent och lite fotografering som gäller!

Fick förresten världens finaste julklapp av vår fina kassör! Hemmagjord tvål med kaffedoft och rosa socker i massa olika former :D SÅ fint! TACK!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar