Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 30 december 2011

Tidsinställt, smink

Nu tänkte jag visa er sminket jag handlade i onsdags:) Medan jag är på jobbet får ni inspireras av detta :)

Det fina läppstiftet jag köpte är underbart! Ville ha en neutral färg som gör läpparna nästan ljusare och i beiget.. Är super mjukt och luktar nästan honungsmelon :D plus att själva hylsan är så sjukt fin ;)

Mitt fina nagellack jag tjatat om! Nika hade menat köpa det till mig i julklapp men han sa att när han stod där och skulle köpa det mindes han inte vilket det var så han köpte ett presentkort istället så jag själv skulle få gå och köpa det som var rätt :D

Här är jag fullt sminkar, men har använt ett tunt lager att den nya foundation (joe blasco) och concealern från lancome. de kändes båda super bra och är riktigt nöjd! :)

S

2 kommentarer: