Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 24 februari 2012

award


Tackar Anna för denna award! Nu får ni alltså 7 fakta om mig ni kanske inte visste :)

1. Hade underbett som liten så hade tandställning från 4 och tills jag var 11 år!
2. Har varit väldigt brun i hyn från födseln, mycket pigment så har lätt att bli brun.
3. Jag vill ha 1 barn.
4. Älva sover i sängen varje natt med mig och Nika.
5. När jag var liten flög jag in i väggen med huvudet före på en gymnastiktimme och svimmade. Fick en lätt hjärnskakning och har ännu ett ärr genom mitt högra ögonbryn.
6. Drömmer om att få jobba med mode i framtiden (surprise)
7. Är ett otroligt planeringsfreak och vill bestämma.

och så ger jag den vidare till några till Jenny, Anna, Sanna, Andrea, Chotta, Lina, Janine, Sarah och Ida

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Vet du om ni söker sommararbetare till Karisma? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej! Det är ännu oklart för det beror på hur vi som jobbar deltid väljer att göra :) men skicka in din ansökan och cv till karisma mejlen så finns den där ifall det kommer behövas :)

      Radera
  2. Haha, diggar nummer 5 :D
    Skulle va en film på den bara ;)

    SvaraRadera