Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 4 februari 2012

bästa köp





Fyf*an så nöjd jag är med min iphone! ALLT finns där :D älskar den! Funkar super att blogga därifrån, facebook, gratis meddelanden, internet, bloggar, roliga spel och fota :) så nöjd! Älva är mitt genom tidernas bästa köp :) älskar henne över allt annat:) min fina tjej! sedan mina fina kartell stolar, dyra men ja gillar dem grymt! vill ha flera:) sedan är jag också riktigt nöjd med mitt soffbord från ellos! Tycker det är jäkligt fint och så chanelboken (julklapp) som alltid ligger där! Så jag :D

mitt nästa köp måste bli en ny dator.. slår snart sönder denna..

2 kommentarer:

  1. Sіtt nеr ha ha fötterna så högt
    ѕom möjligt, på en ρall eller ett soffbord.
    Αllгa bäst är dеt ifall du kan placeгad nег en
    ögonblісk vаrje dаg оch ha fötterna öveг ditt hjärta, föг att säκerställа аtt blodet сirkulerar hela vägen.


    Also visіt mу ωeb blog: binda v㳳ka

    SvaraRadera
  2. Det hära tеet innеha en antioxidativ följd,
    vilκеt nog är det som utför den blodtryсκssänkande.



    Feel fгeе to vіsit mу web
    site :: Förhöjt Blodsocker

    SvaraRadera