Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 10 februari 2012

lycklig




Är verkligen lycklig, känner mig helt utmattad.. men med ett leende på läpparna! Så otroligt rolig kväll, och lyckad! Fick massor med positiv feedback och alla verkade iaf glada och nöjda? Nika har gjort tortillas nu tills jag kom hem så nu skall jag äta och sedan sova ut. Imorgon är det jobb! Hoppas även att jag får fotona från fotografen Anna så fort som möjligt! Hann få dessa 4 innan vi for hem så de kan jag visa :)
S

6 kommentarer:

  1. vilka fina bilder! ser ut att ha varit en superkväll!! så roligt att se dig så glad :D kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. och mera fina bilder kommer :D var verkligen super och jag gick och var så glad att så många ville komma :) riktigt lyckat och de på Vila var super nöjda :)kram!

      Radera
  2. Hej! Jag hittade din blogg igår och jag gillar den jätte mycket :)
    kram!

    SvaraRadera
  3. tack för igår hjärtat! jätte kul!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack själv för att du kom! passlit när du ändå var i Vasa! :D <3

      Radera