Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 24 februari 2012

hampus hjärta älva




Igår träffade jag tjejerna mina från ÅA och Älva en kille vid namn Hampus :) en söt liten pomeranian (älvas pappa är pomeranian så hon är till hälften denna fina ras!)! Älva är inte tjejen som busar runt med andra hundar och gillar att leka.. Älva är en liten blyg tjej som helst bara leker med husse och matte.. gillar inte så ofta andra hundar utan vill helst bara vara i mattes famn.. och precis så var det igår :D Hampus ville leka och sprang runt och ville busa medan Älva kollade på mig med en blick som sa "matte, varför springer hunden runt mig hela tiden?" Älva förstod ingenting och gick istället och la sig i soffan med mig :P men söta var de! Skulle inte Hampus vara kastrerad skulle jag vilja Älva och han skulle skaffa små söta valpar :D
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar