Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 7 februari 2012

i min handväska


I min handväska finns detta, min kalender där mitt liv ungefär finns.. är en sån som skriver upp ALLT! behöver en kalender :D sedan självklart telefonen, viktigaste! Nycklar, min penna, mitt försvaretshudsalva och min ipod. Hårbortsten och min härliga clean parfym, älskar den! Sedan har jag alltid min gant-påse i väskan där jag har småplock saker som annars bara ligger löst i väskan.. som huvudvärkstabletter, usbminne, extralinser m.m. Mitt underbara YSL läppstift och ett anteckningshäfte ifall jag kommer någonstans jag behöver anteckna något eller har någon fundering jag behöver få ner klottrad :) that's it :)
S

2 kommentarer:

  1. om du vill få längre hår ska du absolut byta ut din borste! den där har plasttaggar och sliter jättemycket på håret. en svinborst är ett mycket bättre alternativ :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. okej! bra du tipsar! har ingen koll på dessa saker så :D TACK!

      Radera