Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 25 november 2012

4 favoriter

Otroligt dåligt ljus nu hela tiden för att kunna ta fina foton.. Har varit hos Maria idag/ikväll. Har dessutom städat innan! Hela lägenheten fick en genomgång med dammsugaren plus att badrummet fick sig en ordentlig rensning. Tömma skåpen på alla krämer, burkar och flaskor som inte används eller är halvtomma :)

Ikväll tänkte jag att jag skulle knäppa mina favorit detaljer i lägenheten och visa er :) Först detaljerna i soffan. Min fina malene svan/gås, svart vita filten och kudden från ikea :) fint med svart vitt i soffan, endast de olika mönstren som bryter!
Sedan vid sängen alla mina elle-tidningar med en fin vas och mitt maleneljus och anteckningshäfte.
Mina modeböcker står fint uppställda på tv-bänken med min orkidé som inte vill blomma
Till sist såklart alla fina ljus! Älskar ljus och tänder ljus varje kväll:)
S

2 kommentarer:

  1. simone! vart har du hittat dina modeböcker? tror jag frågat förr men minns int mera :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ha fått dom alla :) som julklapp och som födispresent men jag frågade varifrån dom var och dom är alla från Adlibris :D

      Radera