Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 30 november 2012

önske outfit

Idag är min lediga dag så såklart vaknade jag 8 då Nika steg upp för att åka till jobbet. Ingen vidare lång sovmorgon blev det!

Idag blir det en riktig modedag på bloggen! Har en rolig nyhet att dela med mig och massa inspiration! :D Idag skall det även städas och julpyntas inför 1 december och lillajul :) Har också tänkt börja handla julklappar:) Men först min önske outfit för idag! Världens mysigaste tröja från topshop! Så jäkla härlig nu när det börjar bli kallt i Vasa.. skulle matcha den till ett par dr denim svarta jeans, snygga skor från dinsko och lite misstacha med ett stor fint smycke från Zara (är lite sur över att jag inte kom på att köpa detta halsband när jag var till Hesa!). Min drömportfölj från Sandqvist och klocka från Daniel Wellingtone och jag skulle hemskt gärna bege mig till jobbet :)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar