Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 7 november 2012

lära sig att älska-hata gradun

Ikväll är det gradun som gäller. Har ett hata-älska förhållande till den. Ibland kan jag riktigt tycka om att sätta mig ner med den, tända lite ljus, ta en kopp te och riktigt då få dendär författar känslan. Det känns skönt.. men sedan spökar gradun också i mitt huvud de timmar jag inte kan skriva och ropar på mig och ger mig en känsla av panik. tänk om den inte är tillräckligt bra, kanske jag borde/inte borde ha med det och det, hur skall jag få min undersökning gjord, hur skall jag hinna?! då hatar jag den..
S

2 kommentarer:

  1. Känns ganska bekant! när ska du ha klart gradun, vad har du för tidsplan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. tidsplanen är att i december ha klart inledning, teori och metodkapitel, skall ha metodseminariet 12.12 och få det godkänt och i januari kunna börja med min undersökning och i april lämna in en färdig gradu för att i maj ha den under bedömning :)

      Radera