Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 6 november 2012

första dagen

Så var första dagen över! Har såklart lyckats med några mindre lyckade handlingar.. Första lyckades jag göra något med mina dataskärmar.. en av dem slocknade helt och jag fick den inte på något sätt att fungera.. skickade till Nika i panik och han hjälpte mig :) tur :D Sedan kom lunchen och jag skall såklart lyckas med att hela mitt mjölkglas vippar och all mjölk ut på min bricka och golv.. Hela kön stannar upp och kökspersonalen får kom och städa upp efter mig.. Gah! Sedan avslutade jag dagen med migrän och fick gå och lägga mig direkt jag kom innanför dörren. min första dag :D
S

2 kommentarer:

  1. Oj nej :( men nu kan det bara bli bättre :P Jag förstår om du inte vill/får/kan skriva så mycket om jobbet, men det skulle vara jätteintressant att läsa om vad dina arbetsuppgifter är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha :D jo andra dagen gick bra :D skall försöka göra ett inlägg senare där jag berättar vad jag sysslar med! :D lovar!

      Radera