Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 9 november 2012

Vila blogger day

Grymt rolig kväll igår, och dag! Har skrattat, skojat och stylat hela dagen och kvällen! Är så lycklig att jag får vara omgiven av såna härliga människor och få chansen att delta i sånhär roliga event! Blev även intervjuat av Vaasan Ikkuna så nästa vecka skall ni hålla utkik efter mig och Anna där! :D Vila Vasa har även startat egen blogg!! yearoffashion.worldpress.com där finns foton från eventet och hela tiden udates med vad de har fått in för nyheter m.m. :) super bra idé enligt mig :) Bilder från gårdagen och kvällen!

Jag och Anna
Vi har stylat
och fotat
sedan kom skumppan fram inför VIP kvällen
Ida och Mirkka hälsar alla välkomna
jag visar mina favoriter
umgänge
vinnarna i lotteriet där priserna kom från gigantti!
fina vänner
S

2 kommentarer:

  1. ser ut som att kvällen/dagen blev jättelyckad!! hoppas jag kan vara med nästa gång :)
    ska hålla utkik efter er i Ikkuna!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. blev riktigt bra! :D super roligt och kvällen var riktigt lyckad :) jo nästa gång är du med! :)

      Radera