Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 13 november 2010

drömmer

Är i Grönvik idag och skall strax ut och gå med hundarna. Men satt och kollade i en inredningstidning (gloriankoti) och började drömma om mitt framtida hem! Oj vad jag älskar inredning och längtar på ett visst sätt att få bygga mitt drömhus!

Vill ha ett modernt hem, vill ha ett mysigt hem med massor av smålampor! Öppen spis och en varm känsla. Trappan älskar jag! Köket också! :D Vill ha ett litet hem, med högt till tak, en walk-in-closet och mys-pys känsla överallt! Vill även ha ett genomtänkt hem, men om jag känner mig rätt kommer jag vilja ha allt på en gång så istället för att söka efter den perfekta lampan så köper jag första bästa jag gillar.. Får INTE bli så! :D
S


2 kommentarer:

  1. Oj vad fint! Jag älskar tegelväggen i köket, och den där supersnygga trappan! :)

    SvaraRadera
  2. mm! :D Men glädjedödar Nika sa att man int kan ha sån trappa för att man då inte får upp någe möbler till vinden.. som säng m.m..

    SvaraRadera