Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 17 november 2010

Harry och jag

Harry och jag har gillat varandra i många år :) eller kanske jag som är lite småkär i honom.. vet inte, han vet väl knappast om mej.. :(

Nåja! Kom just hem! Härlig film :D älskar verkligen harry-filmerna :D Böckerna är ju såklart fantastiska men jag gillar även filmerna. När man får bild på allt man läst :D Har nog läst böckerna flera gånger om, fler gånger än jag läst någon annan bok!

Lite snopet nu bara när man inte fick ett slut utan det slutar mitt i när det är som mest spännande!
S


Nika var också med men kom direkt när filmen började eftersom han varit på ett möte

2 kommentarer:

  1. Weee, imorgon ska jag också få se filmen! :D Äntligen!

    SvaraRadera
  2. man blir så glad av hpfilmer :D både skrek, skrattade (massor) och fällde en tår under filmen :P

    SvaraRadera