Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 16 november 2010

Premiär

Imorgon är det Harry Potter premiären av sista filmen del 1 :D Längtaar!

Idag har varit världens trögaste dag och jag har inte fått någonting gjort. Känner mej riktigt dålig dagar som denna när det enda jag gör är att ligga på soffan och kolla serier, idag gossip girl!

Och på tal om gossip girl är en sjuukt härlig serie men massor av fina kläder! Blir så inspirerad varje gång jag ser ett avsnitt där.. Börjar fundera hur jag kan kombinera mina kläder till en snygg gossip-girl-out-fit och såklart väcks shopping suget!!

Började fundera vad jag skall ta på mig imorgon på premiären.. Blir nog denna långklänning med snygga accessoarer till! Mycket halsband och en enkel kofta :)

har såklart inte fått läst NÅGE på tenten jag har på torsdagkväll.. kommer inte sluta bra!
S

2 kommentarer:

  1. Härli header, å hoppas hp e bra! Ja vill också!

    SvaraRadera
  2. tacktack :D jo hoppas verkligen int hp blir en besvikelse.. har faktiskt int läst nå recensioner om han..

    SvaraRadera