Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 2 november 2010

kläder till hundar

Nika visste jag skulle skratta när jag kom hem med denna tröja till Älva :D Jag vet att han är helt emot att klä ut sin hund.. och det är jag med! Tycker det kan vara sött med någonting smått IBLAND men eftersom Nika inte tycker om det ville inte jag heller.

MEN nu frös Älva.. Ja hon frös?! hur kan en hårboll som hon frysa? Men pälsen är lång men tunn.. Så hon skakar när vi är ute en längre stund..

Hittade ett hund-täcke av märket Hurtta som var riktigt bra! Fleese och vindtätt.. fint och passade på Älva. MEN det kostade 60 euro!? Huvudlöst! Så det sa jag nej till.. Men då visade dom denna tröja som var mycket billigare och en snabb och enkel lösning till Älva. Tog en svart för att vara så neutral som möjligt!

Kommer inte ha denna på henne hela tiden, inte ens för att vi springer ut snabbt en sväng för att kissa men när vi är ute längre stunder och det är kallt! Då behöver stackaren någonting.. Men skall nog se om det där hund-täcket/dräkten skulle kunna önskas av tomten..
S



2 kommentarer:

  1. Man kan alltid köpa vindtäta byxor åt barn för 7 euro på citymarket och sy om till ett täcke,det gjorde jag. Finfint att ha när man kör skoter osv.. :)

    SvaraRadera