Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 26 februari 2011


Alla som känner mig vet jag är väsk-tokig! Älskar väskor, som andra flickor älskar skor älskar jag väskor. Skulle kunna köpa huuur många som helst! Just nu är jag helt insnöad på en Louis Vuitton speedy 35.. Min högsta önskan! Skulle även gärna äga en Michael Kors väska.. en brun-läder och en Birkin väska är något jag gärna skulle äga.. men dom är så sjukt dyra så blir nog inte någon sådan om jag inte plötsligt skulle bli miljardär eller någon höjdar business women som tjänar sjukt mycket :D haha! Drömma kan man :D

Finns det några andra väsk-tokiga tjejer där ute? :)
S

8 kommentarer:

  1. simo! Dende svarta väskan fanns på Zara nu!

    SvaraRadera
  2. Jag! :D Är också sådan som tycker mera om väskor än skor. STORA väskor skall de vara, (enligt mig ;) ) inte sånadär små som bara telefonen, börsen och nycklarna ryms i... Förrutom att väskorna skall vara stora älskar jag även ifall de är gjorda av läder. De håller ju hur länge som helst! Och det är skitsnyggt :)
    Tyvärr har jag inte värst många väskor som jag faktist anävänder. Min studiebudget säger stop :P Fast sen när jag blir stor och rik skall jag köpa massor ;D

    SvaraRadera
  3. jaaa, jag älskar väskor!

    finns inget bättre!

    beroendeframkallande.

    SvaraRadera
  4. LINA! E DU SÄKER :D?!?! GÅ DIT Å RING MEJ :D

    SvaraRadera
  5. jo är inte heller så för domdär party-väskorna :D nog går dom men tycker nog mer om riktiga handväskor :D stora fina läder skall det vara;) haha :D

    SvaraRadera
  6. rätt så säker. måst in ti stan idag lr imårån, kan gå å kolla noga då :)

    SvaraRadera
  7. dendär beigea väskan skulle jag inte tacka nej till!

    SvaraRadera
  8. oj hääärligt lina :D ring mej bara:D

    ååh väskor är nog bäst.. Älskar dem och skulle kunna ta alla:D men den beigea är nog fin!:D

    SvaraRadera