Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 19 februari 2011

Fredagkväll

Igår blev det bio:) hade riktigt mysigt! Efteråt bestämde vi oss för att åka till Janine och Koffe på ett glas vin och en öl! Blev lite sällskapsspel och kom hem ganska sent:)

Nu skall jag äta lite frukost och sen visa sista dan i Hesa! Har glömt det!! Är inget speciellt men ändå:)




S

Här ser ni resultatet på min hårfärgning och ögonbrynsfärgning. Blev inte så stor skillnad på ögonbrynen för jag hade så mörka och tunna från förr men håret blev mörkt och fint:)

2 kommentarer:

  1. Snyggis! Va kolla ni för film på bion?
    Annars, jag glömd ju att meddela igår att jag va till Zara. Men ingen väska fanns, tyvär :/

    SvaraRadera
  2. Vi kolla the tourist! Riktigt bra :D

    synd me väskan.. kanske han int ännu ha hunni kom ut i butik? ha e på vårnyheter på deras hemsida:)

    SvaraRadera