Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 11 februari 2011

Update

Tänkte göra en update på hur det går för mig att vara utan allt gott!

Har väl gått sådär.. Var ju meningen jag inte skulle äta NÅGONTING på vardagarna utan bara på helgerna.. Nåå.. Har nog blivit att jag tagit en chokladstång i skolan eller en bulle till kvällen när jag varit hos någon, tagit en godis ur godispåsen när någon bjudit o.s.v. MEN jag har INTE druckit limsa på vardagarna ELLER ätit chips som jag var absolut svagast för! Och något som jag gjorde VARJE dag.. Limsa drack jag som en tok och nu håller jag mej till endast helgerna:) Chips samma sak.. Så det känns bra att iaf det största har funkat att ta bort:) men att vara utan helt och hållet har jag märkt jag inte klarar.. :P

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar