Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 15 februari 2011

vecka 7

Denna veckas program består av:
Måndag- ja då hade jag en underbar lunch med Nika, fixade lite med stipendier till styrelsen (eller hjälpte lite ida och maria), skrev på kandi,var på praktikintervju och handlade med Nika:) Dagen flöög iväg!
Tisdag- var egentligen meningen jag skulle till bibban igår och idag men då det är såhär kallt går jag inte ut om jag inte måste.. :P så idag är jag och älva inne och skriver på kandi. men nu just är jag uttråkade och skulle hemskt gärna vilja ha något program..
Onsdag- möte med styrelsen, möte med ledningsgruppen och så träff med min blivande handledare till en praktikplats jag fick igår som är mars - maj :D sedan har jag ännu en föreläsning och så skulle jag ännu behöva hinna träffa en studiekompis och göra ett arbete under dagen.. :S träna? om jag hinner och orkar.. :P
Torsdag- föreläsningar hela dagen och DÅ måste jag och träna! :D
Fredag- föreläsning och kanske träna:) måste se med träningen för vill koncentrerar mig på kandin och när det är såhär kallt vill man bara inte starta bilen och heller inte gå :D
Helgen är ledig än så länge :D


S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar