Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 14 oktober 2011

FREDAG!




Såå skönt med helg imorgon! okej, blir inte sådan "helgkänsla" för mig eftersom jag på lördag morgon har en föreläsning kl 9-14.30.. jag menar, GAH! Sedan skall jag väl försöka få lite helg-känsla med gym och träffis med vännerna :) (har myskväll med Nika ikväll, man måste del upp sin tid :D) och på söndag skall mommo, moffa, fammo, faffa, moster och några kusiner komma hit på kaffe och fira att jag blir 22 på måndag:) det ni, 22!!!
S

Har flera tidsinställda till er under dagen då jag jobbar :) bland annat hur mina nya nowhere byxor ser ut på! Fick flera frågor kring vilken storlek jag tagit (för att få de lite lösa) och hur de ser ut på.

Jeans tiger of sweden kelly (vill ha dem i lite levis 501 stil så däför är de lite "stora" upptill :) (tog en storlek större än normalt), Polo H&M, Bälte mammas diesel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar