Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 18 oktober 2011

tisdag

Vad skall jag berätta idag.. Idag är en dag då jag inte gör någonting och med det världens tråkigaste bloggare.. Hemskt ledsen :D Har surfat och kollar på klänning till födelsedagsfesten 5.11. Denna känns rätt :D


Är i grönvik och sköter Plexus och skall just på gå på promenad med Älva och han. Försökte baka en kaka till ikväll då jag och Jenkki skall bjuda styrelsen på födelsedagskaffe men kakan misslyckades. Förstår inte varför jag tog på mig att baka när jag inte kan? Hoppas den smakar ändå.. :/

Skall försöka hinna på gym idag med Jenny innan kvällens kalas!
S

2 kommentarer:

  1. Gillar! Deb skulle du säkert vara snygg i!

    SvaraRadera
  2. tack :D tror den är ganska "jag" :) enkel med någon liten speciell detalj :D

    SvaraRadera