Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 20 oktober 2011

säljer

Beställde ju denna portfölj från romwe.com för ett tag sedan men den var mindre än vad jag trott och som jag vill ha den. Kostar skjortan att skicka tillbaka den till Kina så tänkte se om någon är har funderat på denna väska i svart så kan ni få köpa den av mig istället :D (bilderna är svart vita för på de har inte den längre i svart på hemsidan så denna är egentligen blå :D, MEN JAG HAR DEN I SVART!) Kan ta egna bilder på den ikväll om någon vill och är intresserad :)


HÄR är den i blått
S

3 kommentarer:

  1. vad skulle du sälja den för? och hur stor är den? :)

    SvaraRadera
  2. måtten e : Width:36cm, Height:28cm. Väskan kosta 70 euro å ja ha ju som sagt inte alls använt den utan endast tagit emot den här :) så gärna så nära det ursprungliga priset som möjligt. Vad är ni beredda att betala? :)

    SvaraRadera