Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 13 oktober 2011

nowhere



Fick idag mitt paket från Nelly med mina nowhere kläder! De är BÄTTRE än jag kunnat tro! Toppen är underbart skön och jag ÄLSKAR byxorna!! Har fått a thing för byxor nu.. älskar att ha olika byxor varje dag och en enkel skön tröja. Min tiger byxor, mina tiger jeans, mina H&M kostymbyxor, mina utsvängda jeans, mina svarta jeans, mina vanliga låga i midjan jeans, mina dr denim plenty med super hög midja! Ja ni förstår! Ur kul att matcha med en enkel polo eller lös svart mjuk tröja :)
S

7 kommentarer:

  1. Vilken storlek tog du på byxorna? Är de små/stora? Man vill ju inte att de ska sitta jätte tight! Tröjan ser också fin ut!

    SvaraRadera
  2. jag borde också köpa nya byxor.. jag är så dålig på det, jag har typ alltid på mig samma byxor.. :D

    SvaraRadera
  3. lovar visa imorgon :D tog storlek M på byxorna och de är perfekta enligt mig! Visar dem på imorgon så får du se hur M ser ut på mig om det är så du vill ha dem :)

    SvaraRadera
  4. var precis likadan jag också förut Anna, men så släppte det och nu är det roligare att köpa byxor än nya tröjor :D

    SvaraRadera
  5. helt samma här, älskar att köpa byxor!

    SvaraRadera
  6. JA! ser mer snygga byxor än tröjor nuförtiden :D

    SvaraRadera