Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 4 april 2012

kuvertväskan




Fick en fråga angående kuvertväskor! :D alltid roligt när ni kommer med frågor och vill ha råd eller inspiration om någonting speciellt :D fixar alltid om jag bara kan! :D

När det kommer till väskor, speciellt till kuvertväskor, anser jag att man skall satsa! En svart kuvertväska är någonting du kommer ha resten av livet så satsa på en med äkta läder och enkel. Här tog jag fram några, de två första är från Zara SUPER fina enligt mig och priset var 50-100 euro :)

sedan de två andra är mulberry (ifall man verkligen vill satsa på en klassiker och något att ha resten av livet, tips är att kolla blocket! finns alltid de som säljer sina gamla billigt och i bra skick!) sedan även för de som inte vill ha svart så finns världens finaste från Samuji (ett finska märke), denna är dessutom oversized så rymms massor och är grymt fin.. sa jag det redan? :P finns på Karisma

sedan två från tiger of sweden. Ett märke man vet man kan lite på i snygg design och snygga väskor :) Finns på Karisma
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar