Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 4 april 2012

solisar

Fick också en fråga angående solglasögon inför sommaren! Har mina runda runda från Lindex som jag har som mina slit och släng solisar, sedan har jag mina rayban wayfares som jag älskar och som jag använder alla andra gånger! Funderar nu även på att införskaffa mig ett par rayban pilot (avator)!

Men jag kollade runt lite och modet nu är de riktigt runda runda, som de på bild nr 6 (H&M). men enligt mig skall man nog köpa solisar man passar i! Inte vad modet är :) stora sköna att gömma hela ansiktet i, pilot, wayfares eller vad som helst! komma bara ihåg att solisar skall ligga på näsan och inte vara upptryckta i ansiktet :) Här kommer lite inspiration! Såg att modebloggarna Victoria och Angelicka hade satsat på Rayban ;)



asos

Victoria Törnegren, Angelicka Blick





2 kommentarer:

  1. Tuuuuuuuuusentack för alla fina tips Simone!! <3 Oj vad schysst av dig, tack tack tack. Tipsen hjälpte verkligen. Du, glad påsk på dig! :) KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. va bra! :D super kul att jag kunde hjälpa :D glad påsk på dej å! <3

      Radera