Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 10 april 2012

träningsvärk










Har träningsvärk i hela kroppen! Vilken helg :) nu har vi fått sova ut ordentligt inatt och jag är nu tillbaka som vanligt med bloggen :D här kommer lite bilder från igår eftersom alla bilder från söndagen lyckades Nika få i något konstigt format som inte funkar på min dator så det har han lovat fixa idag.. hoppas verkligen de kommer tillbaka så inte de är förlorade!!

Igår var iaf dagen då jag testade på snowboard för första gången i mitt liv! en timme och jag var helt slut :D stod en liten stund och föll, stod en lite stund och föll :D men sedan kom jag mig nog en bit och började få lite grepp om hur det funkar med gud så svårt! Kommer nog krävas många lektioner innan jag kommer kunna detta.. ont i rumpa och knä har jag även idag..
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar