Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 28 april 2012

lördag morgon hos oss

Vaknade själv kl 9.00 imorse men det verkar som om de två jag bor med var tröttare och ligger ännu i sängen och sover.. klockan närmar sig halv 12? hur mycket sömn kan en hund och en karl behöva? Vill ha sällskap och kunna påbörja städningen!
S  

Utseendet bakom bloggen har ändrats så när jag gör inlägg och behandlar kommentarer ser allt annorlunda ut och det har tagit mig nu en tid att komma underfund med hur allt fungerar.. Har nu först sett alla kommentarer ni gett! Hade trott jag inte fått några, att ni slutat kommentera men nu hittade jag de rackarna så nu är alla publicerade och besvarade! förlåt det tagit sån tid men nu vet jag iaf var de är och kan i framtiden publicera och svara tidigare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar