Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 20 april 2012

valet

Idag är det Karismas modeshow! Wohooo! Kl 10.00 och framåt kan man hämta biljetter från Karisma! showen är på sky kl 22 men sky öppnar redan kl 21 :) Jag skall dit kl 16 och börja ställa iordning.. men nu är det största problemet vad jag skall ha på mig.. jäklar! Dessa två alternativ har jag! Gråa kläningen plus svart vit malene sjal eller mina vinröda byxor och favorit toppen i svart med rosa malene sjalen.. nu får jag nog ta mig en funderare!
S

4 kommentarer:

  1. Jag röstar på outfiten med byxorna och rosa sjalen! :)

    SvaraRadera
  2. hej!
    hurudana är zara skorna i storleken? har själv jätte liten fot (34-35) men beställde just ett par i storlek 36. har ett par skor från förr från zara som va ganska små i storleken så jag hoppas lite dehär också skulle vara de? :)

    SvaraRadera
  3. haha :D blev gråa klänningen och svart-vita sjalen:D jäklar.. :P

    zara skorna skulle jag nog säga är ganska normala i stolek? jag har normalt 38 och har även det på zara skor! Men hoppas det är olika från modell till modell så dina 36 passar! :)

    SvaraRadera