Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 14 april 2012

vila lördag


Är trött och sliten efter gårdagens årsfest! det snöar och är riktigt hemskt väder, gör ju inte att man mår bättre! Är trött och känner för att vara hemma hela dagen.. denna vecka har flugit iväg och jag har inte hunnit komma ifatt känns det som.. behöver ta igen mig idag, vila inför nästa vecka så bestämde mig för att hoppa över modeshowen i jeppis som är ikväll.. är riktigt surt för hade verkligen sett fram emot det.. men vädret är hemskt att köra dit i och jag är riktigt trött.. Hade en fin outfit för ikväll också vilket harmar lite :P
S

2 kommentarer:

  1. <3 ladda om imorgon är en ny dag. när man har fullt upp glömmer man iblan att ta sig tid att bara göra inget! kramis!

    SvaraRadera
  2. tack vännen! Hoppas du också vilar upp och laddar batterierna :) vet det är jobbigt nu :/ <3

    SvaraRadera