Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 3 mars 2010

alternativ för kvällen

jag har så otroligt tråkigt nujust fö nika sover å ja ha vari vaken sedan 9 imorse.. läst först ut min bok ja låna av jenny! super bra! sedan steg ja opp å la på tvn å åt frukost, blogga lite å surfa. men nu e ja såå uttråkad att ja börja koll va ja ska ta på mig ikväll! he bjuds på sushi på sky först kl 22 å sedan fortsätter e me fest:D kommer bli super kul tror jag!

nåja, mina alternativ för kvällen..

ALTERNATIV 1
alternativ ett e en lång söt topp att ha me mina coola thigts. e enkelt å avslappnat! fundera he sko pass me conversen. ha int tagi fram di ännu men ja tror he no blir ti ta nå andra skor påvägen fö ja har säkert blöta fötter innan ja e där annars:D













ALTERNATIV 2
e min nya klänning från london (fick av nikas syster då hon va dit) å så tänkt ja ta ett par söndriga svarta strumpbyxor till å så mina lårhöga svarta mockaskor!:D















ALTERNATIV 3
sista alternative e min ballongkjol me en tubtopp å så mina söta pippi långstrump skor!














vad tycker ni? ha int bestämt mig ännu men ska fundera nu under dagen :P

nu går ja å hoppar på nika så han vaknar.. behöver nå program nu!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar