Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 29 mars 2010

kväll med mina vänner

va så skönt ti va vi fia ikväll! där allti hon å ja hängd förr:P va no ofta vi fias, he e så hemtrevligt å mysit där.. fias mamma kom å tryckt i oss goda smörgåsar å fia bjöd på choklakaka å glass å jag mådd bra:D vi ha fundera på heljen va vi ska gör under påsken eftersom he e så få som kommer hem mot va vi trott å så blir e tjejkväll me nästan alla på torsda (om chotta lyckas kom) å sånt. tjejsnack :D

min vänner gillar int allti ti va me på mina foton..:P men ja lyckades fång lite iaf:D förstår int vafö di int vill va me, så fina vänner som ja har :)

btw så måst ja bara påpek att ja ida fick vet ja klara hanken tenten som ja sutti å plugga ti läng å vari så oroli över:D jee!8 sp tjitjing!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar