Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 4 mars 2010

...

har packat och slöat hela dagen nu! dags att stiga upp ur soffan och åka till grönvik för att träffa mamma å janine:) kommer vara där ikväll å äta pannkaka å slöa. hämta min kavaj som ja fått från asos och titta på tv. lugn dag!

har pratat med fia i telefon idag, vi har planerat heljen in i minsta detalj! :P vi e båda ganska så noga me planering å vill ha klart hu dagarna ser ut!

fredag:
kl 10 åker vi från vasa
kl 15 framme i åbo, hämtar chotta å nylle å far ti IKEA
kl 18 ti fias å pattes å gör oss klar fö kvällen
kl 20 bokat bord på Blanco för middag med vännerna

lördag
kl 12 in till stan för shopping
kl 14 träffa chotta för lite kaffe
middag hemma hos fia å patte
till kvällen förfest hos chotta å nylle å sedan iväg ti the monkey! (åbo-tjejernas favorit ställe)


söndag
skräpmat och hemfärd före kl 17!
S

3 kommentarer:

  1. wooowww ÅBO!!:) jag e med på kaffe på stan på lördag om jag får!!:)/antonia

    SvaraRadera
  2. wooowww ÅBO!!:) jag e med på kaffe på stan på lördag om jag får!!:)/antonia

    SvaraRadera