Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 19 mars 2010

planerar mitt liv

klar från jobbe nu så nu lämna ja å funder på mitt liv:P nä men ja sitter å kollar i kalendern va som ska göras å va ja int ska gör å när ja får ledigt å allt sånt:) ere nån annan som kan sitt å stirr i sin kalender hu läng som helst? bläddra fram å kolla hu många veckor he e ti he å he å allt sånt? jag kan..

bestämd mej fö att far hem no fö ja e så hungri å int tog ja ju me nå mat hit.. så nu ska ja strax pack ihop mitt pick å pack å fara hem! äta å plugga å så tibak.

verkar som he e nå magafar som går nu fö personalen e sjuk å barnen e sjuk.. snart e väl jag å?
S

2 kommentarer:

  1. yes, vinterkräksjukan e i full gång.. så nu gäller e ti va noga med handhygienen ;)

    SvaraRadera
  2. japp! desinficerar hela tiden på jobbet:P

    SvaraRadera