Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 22 mars 2010

drömmmmmmmer

vill ha min hund.. mimmi ska hon heta:)

så nu ha ja sutti å surfa efter saker ti min lilla söta vovve:) sitter å tjatar på nika å på alla ja känner att ja vill ha en hund. probleme e ju att ja vill ha mer TID me min hund då ja får den.. nu jobbar ja ju varje dag å ja vill ju kona va hemma me min hund åtminstone en månad å ta hand om hon, få hon rumsren å bekväm i sitt nya hem å me mej:) sko ju va ganska bra nu då ja jobbar månda,tisda å freda kl 7-9 å sedan 12-17 så ja e hem där i pausen å kan gå ut me hon (å före jobbe såklart) å så efter:) å onsda å torsda e ja ju bara 12-17 (16) så då e ja ju hem me hon läng på moron! men ti sommaren e ja ju på wärtsilä å då jobbar ja 9-16 varje dag så då blir e svårare.. vill så ha hon! min lilla mimmi!

min älskling nika e ju int riktigt med på hu ja tänker.. han tycker man ska vänt me hund tills man int bor i höghus å tills man studera klart.. å ja förstår no han men då känner ja att ja e så gammal å då ere ju mer förlovning å barn å sånt som böri kom.. int hunden. ja vill ha en hund nu som får håll mig sällskap, som möter mej i dörren då ja kommer hem, som håller mej sällskap på nikas brankka utryckning å ensamma kvällar hemma, som myser me mej i soffan å som vill å får mej att rör på mej å gå ut å gå med:)


ska absolut ha en söt namnbricka till min hund å min telefon nummer ifall nå sko händ! hemska tanke..å såklart en cool å snygg säng som e mjuk å skön fö hon


å fina halsband! finns så myki fina:p men tyckt bäst om dede första i svart. så kan man lägg en färgglad namnbricka till :P lite cool men ändå söt ska hon va;)
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar