Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 18 mars 2010

faffa 80

kom just hem:) blev ett riktigt bra kalas! mitt gudbarn ha vari me mej hela tiden å vila nika sko gå bort:P tror han blev lite svartsjuk på min pojkvän:P

super god smörgåstårta å söta kakor. kaffe,vin,öl å konjak bjöds e på såklart men va no bara vin som föll mej i smaken! påvägen hem måsta nika ha en hamburgare från en grill i malax så va bara ti sväng av:D vi andra va mätte efter fisk å räk smörgåstårtan, men nika som int äter nå som har me fisk eller skaldjur så va ju int riktigt mätt å belåten :P nu sitter han å mumsar i sig medan jag ha lagt mig i sängen å ska koll lite vänner!

imoron ere jobbe hela dagen. har städningen efter kl 9 så lämnar säker där ända ti kl 12 å läs på tent den tid ja får extra efter städningen. tar bara extra me tid ti kör hem kl 10.30 å läs snabbt å så tibak.. där finns e iaf int nå annat som lockar så kanske ja kan koncentrer mig på läsase då:D
S

å nika va NÄSTAN klar då ja kom hem! framsteg!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar