Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 15 mars 2010

morgon smoothie!

morgon å morgon, ha vari upp läääng ja redan :p nika å jag gick å sov direkt vi kom från grönvik igår! riktigt skönt så fick man sov ut ordentligt, känd mig riktigt pigg imorse kl 6 då ja steg opp å for ti jobbe :)

bodygympan va riktigt tung, mina ben orka ingenting.. sko no bord rör på mig mer! men denhe veckan hinner ja int fö ja vill sats på tent varje ledig minut! men sönda igen å så nästa vecka ska ja böri me KAV motion:)

nu e ja hemma å laga en morgonsmoothie fö att ha nånting att äta/dricka medan ja läser på tent. ska tving opp nika å å få iväg han ti skolan å sedan tibak ti jobbe:) KALLT ida! fan, vill int alls va ute me barnen :/ fryser händerna av mig!vi kan va inne å leka:D tycker jag..

ikväll ska ja ti lisse-frissa:) jag,laura å sara från jobbe ska alla ti chefen å klipp å färg oss:D blir super skönt ti få fixa håre nu! böri va dags, mina hårtoppar sir ut som di lyser vitt:D
S

1 kommentar:

  1. oj du får lägga bild på håret sen :) å nude-kavaj låter hått... äggskals-vitt sku också va riktigt snajjsigt ;)

    SvaraRadera