Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

måndag 9 januari 2012

Inspirera

Jag längtar helt otroligt mycket efter våren, redan.. alla fina vårkläder som dyker upp i butikerna.. DÖR! Tänkte visa er vad det är som gäller i sommar :D Våren 2012 och sommaren 2012 är det detta som gäller! Låt er inspireras!

Utsvängda byxorna är ännu här men nu får byxorna också vara vita! Någonting iaf jag kommer satsa på är mycket mycket vitt :) Så vackert och somrigt :) Guld skall det vara, inte bara på smycken utan även som detaljer på kläderna! Ett par loafers skall jag skaffa inför våren och någon fin grön detalj :) kanske en skjorta eller så bara ett grönt fint bälte :) chanelinspirerade plagg är även riktigt hett! Jeansshorts är någonting jag lever i under sommaren, så kanske ett par till behövs.. har mina älskade levis jag köpte ifjol :D min randiga tiger tröja är perfekt till sommaren, men har även en malene stickad tröja jag skulle vilja ha.. måste se ;)
S

2 kommentarer:

  1. Fint! Var kan man köpa scarfen?

    SvaraRadera
  2. dendär är från alexander mcqueen men förra sommaren såg jag att gina tricot hade en kopia och H&M har också haft kopior! Rekommenderar att du söker på asos/nelly för där kan det också finnas kopior :)

    SvaraRadera