Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 24 januari 2012

välkomna

Nu till den stora nyheten! Vila kontaktade mig om jag var intresserad att ha en privatkväll hos dem med shopping för mina läsare! Självklart! Mötet igår gick super och 10 februari är det dags! Jag hoppas ni alla är taggade och kommer!! Självklart får ni rabatt på era köp under kvällen och lite program och tilltugg utlovas :D Är så taggad så jag hoppas vi blir massor med folk!! Ta med vänner och bekanta också så skall vi nog ha en riktigt kul kväll :D alla som är taggade ropar JAAA!
S

7 kommentarer:

  1. ooo va kul!! synd att jag inte är i Vasa då :D

    SvaraRadera
  2. Låter verkligen jätte roligt :)

    SvaraRadera
  3. äsch anna! Sko vari super kul om du sko hadd kuna kom :/

    tack Sarah

    Pia, du kommer väl :D

    SvaraRadera
  4. HEJ JAG ÄR I VASA DÅ! :) Emmi hade planerat ett party för mig men om inte det var på fredag så kommer vi om vi får :)
    <3

    SvaraRadera
  5. Oj, så skojj det låter! :))

    SvaraRadera
  6. JÅÅÅ!! KOM KOM!!! Ta med emmi och så kommer ni in och shoppar lite vårens nyheter från Vila :D rabatt rabatt ;)

    Milja, KOM KOM! :D

    SvaraRadera