Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 22 april 2010

dötråkig simone

idag ha ja.. wait for it.. PLUGGA!

månda-tisda-onsda fick ja utläst boken, idag ha ja gått igenom eventuella frågor å gått igenom gamla tentfrågor å gjort dom å imoron ska ja repetera! fast min kompis fia står å drar i mej att ja ska kom å träff hon å jenny imoron (fia e hem från åbo i heljen) så troor ja no ja måst stanna hemma me boken! kommer å ångra de annars om ja int klarar tenten!sista tenten nu innan sommarlovet så ja måst ork in i de sista känner ja! int ge upp dagen före..

nåja men nu ska ja avslut pluggandet å gå å lägg mig å kolla lost. e värd det tycker ja! imoron jobbet kl 7-10.30 sedan grönvik å träffa mamma å städa mitt gamla skrivbord (lagar nytt golv i mitt förra rum så ja måst hem å städ upp där..) sedan jobbet kl 12-17 å hem å plugga å sedan vila:) lördagen blir intensiv så :D men kul! äntligen händer e nå i mitt händelselösa liv!:D

e int denhe pomeranian valpen SÖT!? sir ut som en björn i miniatyr:D gull gull! :D
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar