Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

lördag 10 april 2010

studenten

sitter å funderar va ja sko kona ta på mig till janines dimission! hon blir ju student iår så ja får ha en fin klänning! ;) nånä super kul att hon blir student men he så kul allti då he kommer tillfällen då man får klä upp sig lite extra! lite dyrare å lite finare:) så nu sitter ja å drömmer mig bort.. får int va föör fin fö janine ska ju va finare som studenten:)
S

min klänning ska va ljus, he e klart, men lång elä kort vet ja int, om den e lång får den int va fö fin.. men så e ju no dihe söta korta å fina! :s speciellt dende rosa gilla ja!


dende första ha ja ju beställt så den sko man kona ha, om den passar mig å ja tycker den e passli fö tillfället, å den andra e å fin fö den har så cool rygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar