Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 14 april 2010

gomoron!

spexet igår va SUPER! guud va ja ha skratta! (camilla, allti lika bra!) när vi kom dit bjöds det på champagne å vi skåla tillsammans, sedan in å ta sina platser! he va uppdelat i två delar så en liten paus i slute fick (den va länge efterlängtad av mig fö ja höll på å kiss i byxona:D) champagnen tog slut tillsist å så gjord å föreställningen! men då bestämd vi oss fö att gå till ett omtalat loft? ha allri vari dit förr men tänkt no vi måsta test. e ett ställe slöjd å textillärarna har i skolan å kikas pojkvän e slöjlärare så han tog me oss dit! där blev e lite kortspel å nån shot:P alla börja gå ti krogen men jag bestämd mig fö å gå hem :) (ska ju ut ikväll!) nåja väl hemma kommer vi ti orsaken ti vafö ja vari på akuten inatt (ja fia, he e sant:P)

kom hem å hadd känt en stund då att linsen bråka lite, va suddi syn å såde. så ja tog bort den å sköljd den å lag in den tibak. då börja helvete! jag såg inget å he sved å tog ont. tåran rann å ja hitta int linsen ti ta ut den tibak! ja grävd i öga läng å nika fösöka si å tisist ringd ja mamma å hon sa ja sko far ti akuten å si så di fick ta bort linsen om den va där. hadd så otroligt ont hela tiden i öga så ja trodd ja sko bli blind elä nå! :D nåja väl där så kom läkaren å fösöka si å di hälld massa vätskor i mitt öga men läkaren hitta int den så den måst hadd falli ut då ja fösöka lägg in den (fast ja fösöka si i badrumme om ja sko si att den falli nånstans) nåja ja fick en salva fö han sa ja hadd ganska myki sår på hornhinnan av att ja fösöka hitt linsen å så en lapp fö öga:D haha!:D kom hem å somna direkt.

men idag nu så känns e bättre:) ögat e lite ömnt men grymt myki skönare än igår:D
S

BILDREGN FRÅN IGÅR











3 kommentarer:

  1. du får ta d lugnt me linserna nu. Min syrra fick en boll i fejjan och skadade hornhinnan och började använda linser för tidigt ---> ännu mer probs.. krya på dig! puss

    SvaraRadera
  2. SUPERBRA bilder :)
    Emma

    SvaraRadera
  3. tack tack emma!

    jo linser e no ett helvete ofta.. hadd tänkt ja sko ha glasögon nu en tid men så ska ja ju ut ikväll :D så linserna e i nu redan, men di åker ut inatt å så glasögon å ögonsalvan ja fick blir nu till slute av veckan som di rekomendera:)

    SvaraRadera