Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

tisdag 20 april 2010

Pi-picknick

måst bara säg att ja ha haft super roligt ida! härlig "picknick"! va no mer kanske ett sorst knytkalas me massa gott :D först hadd vi möte då ja kom från jobbet kl 11 å efter de börja vi förbereda picknicken. vi blev klar innan alla andra kom styrelsen satt sig på terassen å planera sommaren å hösten! super härligt vårväder! synd bara he blåst lite kallt.. men ja hadd min filt:D dihe andra gnällmåsan bara klaga å vila in tibak medan ja njöööt ;) haha!

sedan börja folke kom å vi hadd massa gott att äta å så prata vi å tisist spela vi trivial! :D haha! ha int skratta såde myki på läng å guud va he va svårt ti lääs :D va den som läst frågona ja å he kan vi ju diksuter om he va rätt person ti lägg på den uppgiften.. :P bildregn sen ida:D nu plugga
S

2 kommentarer:

  1. hej om de ble nå bra bild av mig så kan du skicka den åt mig så kan ja byta min profil på facebook..tack erica...

    SvaraRadera
  2. dom va riktigt suddiga tyckt ja bilderna. men iaf dende på dej ti styrelsepresentationen e ju kul!:D å den fick du just på mejlen :D

    SvaraRadera