Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 23 april 2010

mimmi

tyckt dehe va en ganska fin färg på en pomeranian:) såhe sko min mimmi få si ut:) ha fundera om ja sko ta i sommar ändå.. om ja får mamma å pappa övertalad! sko så gärna ha en hund!

eftersom ja e på wärtsilä i sommar å har bara 6 timmars dagar å så e kanske nika hemma så har hunden världens chans ti få kom igång hemma hos oss! jag går ut me henne innan jobbet kl 7, nika på dagen å så jag igen direkt jag kommer hem kl 13 :) lyckliga jag om dehe sko kona gå igenom! men nånting säger mej ja int kommer få ännu.. :( å vill ha mamma å pappa me på he eftersom ja kommer behöv dom åxå! vill kona ha min hund i grönvik å där he finns en stor gård att spring å lek av sig på så int hon bara ska sitt i stan! e ju inge kul!

å om ja forstätter jobba sedan så e ja ju på eftis passliga tider fö att kom hem emellan eller endast vara kl 12-17 å då ere ju bara 5 timmar utan mej min hund behöver va sjävl! låter ju bra va:D
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar