Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

fredag 23 april 2010

fredag


nu får he gå som he går imoron! orkar int mer. får int in nå mer i mitt hovo! så nu ska vi ta freda kväll! nika for fö en stund sedan iväg å handla å hämta mat (laura vet du va han sko far efter? :P) ARIZONA hamburgare från hese :D får si nu om di e så god som laura sa idag på jobbet:P sedan sova fö imoron ere myki ja sko behöv få gjort!

lördag
-tent
-handla (shoppa å alko)
-simhallen
-kaffe me fia
-träffa mamma i stan å få min tavla (den va fö stor fö min lilla bil så mamma elä pappa måst kom ti stan me den:D)
-duscha å fixa mig fö kvällen
-nika
-festa me jenny,laura å malin (kanske jenny b å)
S

1 kommentar:

  1. Lycka till med tenten! Du kan väl ring då du har färdigt skriva färdigt? :)

    SvaraRadera