Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

söndag 11 april 2010

i grönvik

mamma å pappa e super bruna, som väntat.. å jag va en blekfis! men ja fick en härlig parfym å ett fint ljust nagellack! he gjord mej glad iaf:D å så ett par bikinibyxor i en super härli färg! riktigt iögonfallande! blir snygg me min svarta övredel :)

fick åxå ljust hem mina böcker från adlibris så nu ha ja ladda upp me sommarläsning till tuusen!

innan ja kom hit idag städa nika å jag, sedan hämta ja min böcker av jenny, ti minimani å handla åt mamma å så ti grönvik! nika for ti smedsby å tvätt två bilar å byt ti sommarringar på två bilar så kommer ta en stund men ja hoppas han hinner hit snart fö då blir e tee och smörgåsar. mamma å pappa e å springer nu så då di kommer tibak böri vi fix:) soffan å bara mys då! skönt me söndag ;)

imoron kallar jobbet!
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar