Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

torsdag 6 januari 2011

gele naglar

Sitter och funderar om jag skulle göra gelenaglar igen! :D Tror jag tar bort dem till sommaren men nu på våren skulle det vara väldigt fint! :) Är bara så otroligt dyrt men jag vet att en yrkesskola i stan har för endast 40 euro! Så kanske man borde slå till? :D Skall fundera lite, de har en otrolig lång kö.. :)


Skall fundera lite med Jenny om hon kommer hit ikväll eftersom hon är påväg och skall göra gele naglar :)

Annars vad som händer här, inget! Boken ligger öppen bredvid mig men jag kommer mig inte för att börja läsa.. Men nu kanske! Måste ju ha gjort delen jag planerat för idag!
S

3 kommentarer:

  1. Ursäkta ifall jag framstår som dum nu, men vad är gelenaglar..? :)

    SvaraRadera
  2. ingen fara! :) Är struktur naglar:) finns akryl och gele :P Dom lägger på flera lager av flytande gele på ens nagel och förlänger den på det viset och gör den tjockare och så är det oftast lite små rosa så det gör nageln fin och fräsch :P Sedan stelnar det och klart! Så ser det ut som på bilden :P

    hade i sommras och naglarna var riktigt fina!

    SvaraRadera
  3. http://nailarts.info
    Stora gele naglar bilder galleri...

    SvaraRadera