Kontakt

Kontakta mig på
simone.haggdahl@gmail.com

onsdag 5 januari 2011

louis vuitton

När jag blir stor.. :P

Nej men jag ser mig själv som en kontorsmänniska, så när jag är klar med skolan vill jag ha en snygg look (kavaj med en modern touch) och en snygg väska! (Alla vet jag älskar väskor..)
Så nu har jag suttit på louis vuitton web shop där dom har 50 % på fina väskor! Och skulle jag få en louis vuitton väska skulle det vara en enkel "vuxen" väska som då skulle vara så enkel att den skulle vara modern i många många år. Därför tror jag man skall satsa på något som dessa! Gillar verkligen dessa två och skulle hemskt gärna vara ägare till någon av dem.. Drömma kan man! Och när jag har lite extra pengar skall jag ha en sådan :)
S


3 kommentarer:

  1. Tycker den svarta e snyggast! :)

    SvaraRadera
  2. *Lycklig över min vintage LV som jag ärvde av farmor* may her rest in peace <3

    SvaraRadera
  3. oj nej va lyx!! bild på den? :D

    jo gillar den svarta å :P bara ja sko få NÅN av di sko ja va överglad :P

    SvaraRadera